Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Протокол №3 засідання Комітету з питань податкової політики Громадської ради при Державній фіскальній службі України

08.12.2014

Дата та час проведення: 04 грудня 2014 року, 14 год. 15 хв. 

Місце проведення: м. Київ,  Львівська площа, 8 каб. 1511

Присутні: 

присутні від інститутів громадянського суспільства (далі – ІГС):

24 членів Комітету з питань податкової політики Громадської ради при Державній фіскальній службі України (список додається), з яких:

за довіреністю  – 6 та експертів – 3. 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ 

1. Напрацювання позиції Комітету щодо системи електронного адміністрування на підставі результатів опрацювання проекту Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування електронного адміністрування податку на додану вартість” (реєстраційний номер 1141) та пропозицій ДФС України щодо удосконалення системи електронного адміністрування ПДВ.

2. Проблемні питання податкового обліку фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування. 

СЛУХАЛИ:

Шевцову Т.С., яка відкрила засідання та повідомила кількість зареєстрованих учасників засідання та запропонувала розпочати засідання Комітету та затвердити порядок денний. 

ВИРІШИЛИ: 

Затвердити запропонований порядок денний. 

З питання 1 порядку денного 

СЛУХАЛИ: 

Шевцову Т.С., щодо проблематики застосування електронного адміністрування. При впровадженні даного механізму призведе до поглиблення негативних явищ, зменшення оборотних коштів, порушення бізнес-процесів, банкрутство багатьох  підприємств, тонізації економіки, збільшення безробіття, зменшення експортного потенціалу. 

ВИРІШИЛИ: 

Звернутися до керівництва ДФС України з пропозицією щодо розробки нормативно-правового акту стосовно не впровадження даної системи у запропонованому вигляді та розглянути альтернативи, ефективно впроваджених в інших країнах. 

З питання 2 порядку денного    

СЛУХАЛИ: 

Шевцову Т.С., яка виступила з питання обліку основних засобів суб’єктами підприємницької діяльності-фізичними особами.

Голова Комітету зазначила, що органи  ДФС України відмовляють суб’єктам підприємницької діяльності-фізичним особам у праві на врахування амортизації основних засобів, зменшенні об’єкту оподаткування, а також у праві на податковий кредит під час придбання таких основних засобів. При цьому, зауважила, що така практика є усталеною та не змінилася з набуттям чинності Податкового кодексу України. 

ВИРІШИЛИ: 

Звернутися до ДФС України з пропозицією щодо підготовки Узагальнюючої податкової консультації з окремих питань щодо обліку основних засобів суб’єктами підприємницької діяльності-фізичними особами.

Слухали:

Шевцову Т.С., яка підбила підсумки засідання та оголосила про його закриття.

 

Голова Комітету                                                                                 Т.С. Шевцова